Download

Monday 18 November 2013

رقم دقیق، محاسبه شده است!

آیا شگفت زده خواهید شد وقتی بدانید در لابه لای پتو و ملافه در حال ورزش کردن هستند؟
آگاهی از این ورزش مفرح و لذت بخش را مدیون محققان دانشگاه مونترال هستیم که دریافتند در خلال یک سکس مردان 100 کالری و زنان 69 کالری می سوزانند. بله 69!
به طور متوسط هر سکس از آغاز عشق بازی تا داد و فریاد های شادانه و انتهای آرامش بخش اش چیزی حدود 25 دقیقه به طول می انجامد. اگر چه این زمان میانگین بوده و شرکت کنندگان در این تحقیقات محدود زمانی بین 10 تا 57 دقیقه داشته اند. به طبع هر چه زمان بیشتر باشد، میزان مصرف کالری هم بیشتر خواهد بود. 
شاید از خودتان بپرسید: "محققان چگونه میزان مصرف کالری را در انجام فعالیت جنسی محاسبه می کنند؟"
در گذشته نه چندان دور آن ها برای انجام چنین تحقیقاتی مجبور بودند به بدن داوطلبان کلی سیم و الکترود وصل کرده و بر دهان آن ماسک بزنند تا بتوانند میزان مصرف کالری را محاسبه کنند که بی شک چنین وضعیتی بر روی روال طبیعی سکس تاثیر گذاشته و تا حدودی نتایج را دور از واقعیت می نمود. ولی این تحقیقات با تکنولوژی جدیدی انجام شده که در آن داوطلب ها تنها یک بازوبند سبک به دست کرده و در فضای طبیعی مورد آزمایش قرار گرفته اند.

با ویدئوهای آموزشی Less Than Five Minutes زبان انگلیسی را قدم به قدم و رایگان بیاموزید.

همچنین برای داشتن اطلاعات تکمیلی، آن ها پس از این آزمایش از 21 زوج مورد آزمایش خواستند تا مدت 30 دقیقه بر روی تردمیل بدوند. نتیجه آن که کالری مصرفی آقایان حدود 276 واحد یعنی دو برابر سکس بود. ولی وقتی از مردان پرسیده شد کدام ورزش بهتر و جذاب تر بود، 100 درصد به سکس رای دادند که البته به نظر می رسد پرسش بی موردی بوده و پاسخ آن از قبل مشخص است!
محققان در مقاله شان که در ژورنال PLOS ONE منتشر شده آورده اند:" میزان مصرف کالری در هر سکس بیشتر از راه رفتن با سرعت 5 کیلومتر در ساعت و کمتر از دویدن با سرعت 8 کیلومتر در ساعت است."
آن ها همچنین اضافه می کنند:" در نهایت چنین به نظر می رسد که فعالیت جنسی یک ورزش و تمرین جدی و بالقوه است."
دفعه بعد زمان فعالیت جنسی تان را برای آقایان در 4.2 و برای خانم ها در 3.1 ضرب کنید تا میزان مصرف کالری تان را محاسبه کنید. 


آهنگ شاد بهنام صفوی به نام "سوء تفاهم" با شعری از محمد کاظمی و تنظیم کوشان رار بشنوید،لذت ببرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Categories:

0 comments:

Post a Comment